dimarts, 4 de desembre del 2007

Primer, rodalies!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt be!
Sou uns cracks! Si senyor!
Demà tothom al carrer! I el 9 de març a votar ICV. Jo almenys ho faré. Us ho heu guanyat!

Unknown ha dit...

Quina passada ! clar quie som els únics que podem fer un vídeo així, no estaria malament que retéssim a la resta de partits a que facin el mateix que nosaltres : una web de la nostra coherència amb el tema rodalies... i és que sóm els millors!!

Anònim ha dit...

Està bé això de recordar el que es deia al 2004.Desgraciadament s'han necessitat 3 anys de desproposits a la RENFE per que tothom veiès que el Joan Herrera tenia raó.

Carles Rodríguez ha dit...

És per això que a la mani de l'1D la gent felicitava al Joan Herrera i el demanava que continués donant canya amb el tema de les infraestructures a Madrid.
Endavant!

Àlex ha dit...

i pk no exigiu més a l'hora de fer els pressupostos de foment?

Àlex

Unknown ha dit...

Em va fer molta ràbia manifestar-me amb el Pujol i companyia per la demagògia que han fet sobre el tema, per cert, no han govenat durant 23 anys? I tenien la barra de dir que era millor el cotxe que el transport públic...

Anònim ha dit...

PSOE, CiU i PP en aquest cas els tres cómplices i culpables.
No es pot salvar a cap dels tres.

Per cert quin video més ben fet, així es demostra que no ens em pujat al tren (mai millor dit) a l'últim moment sinó qie sempre hem parlat de rodalies.

Maxi ha dit...

Estic d'acord amb els companys sobre el fet de la necessitat de recordar a la gent, qui apostava per un servei digne i proper a la ciutadania, com es el servei de rodalies.

Aquest vídeo esta fet amb de conya. El faré servir pel meu bloc.

Una salutació des de Blanes.

Maxi

Maxi ha dit...

Per cert, trobo a faltar un email de contacte amb el admin o usuari del bloc, per indicar algun assumpte o qüestió que sigui adient sobre la web, sense necessitat de tenir que publicar el comentari al bloc.

Sobre això dir, que tindríeu que configurar el bloc, tal i com vaig fer jo, per tal que només es veies el domini .cat contractat. De tal manera que al picar al link l'adreça del bloc www.primer-rodalies.cat, no es canvies per la del blogger.

Es només un suggeriment.

Una salutació.