
Aquest pla ferroviari representaria el 21,4% de les inversions previstes en l'addicional 3ª del Estatut (el mateix cost que la construcció de l'AVE entre Madrid i Barcelona) en 7 anys i suposaria una inversió global de 7.095 milions d'euros. Herrera ha demanat al Govern que es comprometi amb aquest pla i ha tornat a criticar a la ministra Àlvarez per seguir “prioritzant l’AVE per davant del tren convencional perquè tots els esforços estan per fer arribar l'AVE a Barcelona abans de la campanya electoral”. “Perquè el que passa a Barcelona no és fruit d'una maledicció bíblica, ni el problema està que les catenàries hagin agafat mania als usuaris. Hi ha un problema històric de falta d'inversió, sumat a una absoluta obsessió pel tren d’Alta Velocitat i una gran despreocupació pel tren convencional”, ha criticat el diputat ecosocialista. “Se'ns va dir que després dels esvorancs de Bellvitge el primer serien els usuaris de rodalies, i en canvi ens anuncien que les obres de l'AVE van a tota pastilla, i que l'AVE arribarà a Barcelona abans de les eleccions”, ha recordat Herrera.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada